Video najib Ajak Orang Menyanyi, Tolak Umno

| comments

Jom kita tengok gelagat lucu najib, bila Anwar menyanyi dia pun nak menyanyi jugak, tapi yang kelakarnya tak mengkaji dulu ke penasihat najib nei. tak sesuai langsung lagu yang didendangkan tu.



Dalam himpunan itu maka diajak najib budak-budak ini menyanyi, najib kata ade kumpulan yang jumpa dengan dia dan laungkan perkaatan "we want peace"

La, najib lupa ke siapa yang buat onar sebenarnya, siapa pulak samseng sekarang nei, lupakah najib umno dan perkasa la kaki buat onar, samseng berlesen.

Semalam ceramah Nurul Izzah diganggu samseng umno di Johor (baca sini) sebelum tu pun dijohor kenderaan DSAI dipecahkan (baca sini), kes baling telur dan batu di lembah pantai (baca sini), kes samseng jalan kebun yang biadap (baca sini) , juga kejadian patahkan dan cabut bendara DAP (baca sini) , 

Jika tak cukup dengan itu, adalagi kes perkasa ganggu majlis orang (baca sini) serangan pada masyarakat India ( baca sini), serangan pada mahasiswa di dataran ( baca sini) , kes Adam Adli ditumbuk (baca sini) ugutan najib gunakan unit RELA ( baca sini)

Itu belum lagi kompilasi Polis yang mengasari peserta himpunan Bersih, siapa yang menggunakan kekerasan melampau sebenarnya.

Lihatlah sekali lagi video anak bangsawan diatas, pada pandangan mata "tukanglawan" apa yang najib sampaikan itu tak selari dengan bahasa tubuh yang ditunjukkanya. apakah ikut skrip, maka jangal sekali rupanya.

Apakah najib sedang menipu diri sendiri? perkataan "we want Peace" itu sebenarnya menyindir umno sendiri, kerana apa, kerana umno kini adalah parti gasar.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit