Samseng Jalan kebun (Puii) kini diburu

| comments


Hah, Apa lagi polis nak tunggu, bukti semua dah ada, gambar muka pun dah bersepah-sepah dah terpampang di internet, takkan polis nak mengelak lagi kali nei, rakyat nak tahu apa yang polis akan lakukan kali nei, takkan nak biarkan je samseng jalan kebun nei lepas.

Budak-budak gitulah, kalau dari awal macam nei dah mula jadi samseng (puii) besar nanti jangan terkejut la kalau muka sama merompak pulak, sialap-silap muka nei jugak nanti jadi pembunuh.

Ni lah muka mamat yang timbulkan kekecohan di ceramah ABU ( asalkan bukan umno) di jalan kebun tempoh hari, (klik sini untuk tonton video)

Semalam ABU dan penganjur bersama program itu HINDRAF membuat laporan polis berhubung dengan kekurangan ajar budak ini di ibu pejabat polis daerah Dang Wangi. dan pada hari ini penganjur juga dijangka akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia di ibu negara 

Sementara itu pengerusi SAMM Badrul Hisham Shaharin berkata mereka menyerahkan salinan gambar, CD dan rakaman video insiden itu untuk dijadikan bahan bukti siasat pihak polis.
Jom lihat video dibawah


Sekarang budak ini mungkin sedang bersembunyi, kerana sedar dirinya sedang diburu, nasihat "tukanglawan" kepada budak yang berlagak gangster (puii) ini, eloklah pergi serah saja diri dibalai polis berkenaan, bukan apa, kita takut ada yang geram dan cuba nak penyekkan budak ini pulak nanti. lagi pun budak ini cuba cetus pergaduhan kaum sebenarnya, berat tu.

Itulah ada otak berfikir dulu, jangan jadi bodoh macam lembu, baru diupah setakah RM50-RM60 ringgit dah berlagak macam abang besar,  tengok la di laman-laman muka buku, betapa teruk budak ini di caci maki, mungkin terpaksa la budak ini pegi plastik surgery selepas ini.

Adik siapa lah ini, takpa la, mungkin Abang - Abang besar kat jalan kebun boleh tarbiah dulu budak nei, dah tarbiah, dah insaf hantar terus ke balai polis, budak nei memalukan orang melayu, bangsa melayu tak gangster macam tu, bangsa melayu tak masuk majlis orang dan kurang ajar macam tu, itu budaya umno, bukan budaya melayu.

Dalam kejadian pada 21 Januari lalu, ceramah ABU di sebuah dewan di Jalan Kebun dekat Shah Alam terpaksa ditunda selepas diganggu sekumpulan lelaki yang diketuai oleh suspek ini yang dilapor bersenjatakan kayu dan topi keledar.

Akibat serangan tersebut, seorang lelaki berusia 33 tahun mengalami kecederaan dan dikejarkan ke hospital. Mangsa kini dilaporkan stabil dan masih trauma dengan kejadian tersebut. 
P/s Tahukah anda ada blogger umno banggang yang kata budak ini seorang hero , kah..ah..kah.. budak ini sedang cetuskan pergaduhan kaum, memang dasar puak umno taksub pada kaum.

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit