Lagi Video pergaduhan di jalan kebun

| comments

Berbanding video pertama yang "tukanglawan" kongsikan sebelum ini , Kali ini kita tontong sebuah lagi video yang memaparkan secara jelas tindakan si pencgacau berkenaan, pergaduhan tersebut dipercayai bersifat perkauman kerana puak-puak tersebut menyerang hadirin kaum india.

Saksikan video dibawah.




Inilah buktinya umno sekarang sudah amat terdesak sekali, mereka mahu lakukan apa saja untuk menghalang kebangkitan rakyat, termasuk mengupah "budak-budak tadika" mempuat kekacauan.

Jika anda seorang melayu, apakah anda mahu mengaku ini budaya orang melayu, mereka-mereka yang membuat kacau ini kononnya mahu menyelamatkan kerajaan umno dari ditumbangkan, tak kisah lah apa ideologi politik anda, tetapi ini bukan caranya.



Kita sudah tahu umnoapco ini terkenal dengan politik kotornya, fitnah, lucah, gangsterisme sudah menular ke dalam darah dagin mereka, mengapa ini terjadi? jawapannya mudah. umno sudah diambang usia dan mereka memerlukan khidmat gangster upahan untuk menakutkan rakyat.



Mungkin inilah konsep Islam Wasatiah yang mahu diterapkan oleh najib, percubaan mencetus pergaduhan ini lebih bermatlamat mencetus perbalahan kaum, namun anggota-anggota polis yang berada disana mengapa tidak melakukan sesuatu untuk menghalang kekacauan ini.

Polis yang seringkali dihantar ke ceramah-ceramah anti umno sepatutnya dari awal sudah mengambil tindakan terhadap ketua kumpulan budak tadika ini, tetapi kenapa tiada tindakan dikenakan.

Lihatlah bukti dan saksi video diatas, bagaimana beza sikap antara dua kumpulan, satu menyokong umnoapco dan satu kumpulan yang mahu menukar kerajaan maha zalim dan korup , terfikirkan anda, boleh saja si pengacau itu diserang kembali, namun apakah akibatnya.

Silap-silap si gemuk berbaju hitam itu hari ini sedang koma di hospital agaknya.

Jika anda pengundi atas pagar, sekarang nilailah video ini dan pilih anda mahu berada di kumpulan yang mana. yang menyerang dan berlagak gangster tau pada kumpulan yang masih mahu bersabar kerana sedar malaysia masih ada undang-undang.

Sebab itulah "tukanglawan" tidak menyokong umno, sudahlah umno sering menipu rakyat  mereka juga parti perkauman yang sebenarnya memecah belah rakyat, mencetus permusuhan kaum dan agama, mereka jugalah penderhaka kepada raja.

Ini negara bukan mak bapak mereka yang punya, 

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit