Panas!!! Video budak umno cuba cetus gaduh

| comments


Baru sebentar tadi "tukanglawan" sampaikan informasi pergaduhan yang cuba dicetuskan oleh budak-budak tadika umno di ceramah A.B.U di jalan kebun. (baca sini)  mereka dikatakan telah menyerang secara fizikal kepada hadirin yang datang ke ceramah tersebut, gerai-gerai orang melayu telah dirosakkan.

Mengapa ini semua dilakukan, menyedari berada dihujung usia, umno melalui apa cara sekali pun walaupun dengan cara paling kotor dan jahat akan cuba menakut-nakutkan rakyat.

lihat vidoe dibawah.



Tindakan kurang ajar dan kebuduak-budakan puak umno ini adakah mendapat restu pemimpin mereka. mereka boleh saja datang mendengar ceramah yang dismpaikan, terpulang kepada mereka untuk menerima atau tidak apa yang disampaikan. tetapi jangan biadap dan kurang ajar. sehingga mahu memukul dan merosakkan harta orang ramai.

Inilah puak umno, mereka sedang belajar melakukan demo, mereka masih tidak faham apa itu himpunan aman. jika peserta BERSIH 2.0 yang berjumlah puluhan ribu orang tidak melakukan apa-apa kerosakan semasa berhimpun, mengapa mereka yang hanya datang berpulu-puluh orang mahu berlagak gangster?

Apakah mereka ini balaci-balaci upahan puluhan ringgit?, jika ya, siapa dalangnya?
Puak-puak tadika ini telah memalukan orang umno di kampung-kampung, mereka telah mencipta budaya baru, mengganas dan pukul orang..

Biasalah, selalunya bila tengah nazak , seseorang itu akan mula meracau, umno sudah nazak, tak lama lagi akan mati dan kita kebumikan.

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit