Video Najib Kene Malu Lagi

| comments

Entah berapa kali agaknya najib diberi malu oleh rakyat, buat la apa saja dari untuk menarik hati rakyat, najib sebenarya tidak diperdulikan, hanya menjadi maskod sebagai bahan gelak ketawa.

Lihatlahpada najib, dari isu susun bata ( baca sini ) sampai ke isu panda ( baca sini ) rata-rata masyarakat mempersenda najib, menjadikan najib sebagai hiburan semata-mata, najib tidak langsung  dihormati.

Lihat video dibawah.



Ketika Najib masih berucap dalam satu himpunan belia jika "tukanglawan" tidak silap, maka beramai-ramai rakyat keluar meninggalkan himpunan tersebut, yang tinggal hanya suara najib terpekik-pekik mencari sokongan.

Bandingkan pula video dibawah




Tak sama kan, bila najib berucap, ramai yang buat tidak kisah, asalkan dapat t-shirt dan duit belanja itu dah ok,  tapi bila DSAI berucap tiada gerombolan yang pergi meninggalkan majlis itu.

Mungkin Najib perlu berdebat dengan Anwar, supaya boleh minta sedikit tips bagaimana mahu menarik rakyat mendengar apa yang disampaikan, kerana setakat ini najib telah gagal.

Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit