Krisis Air Selangor, Kenapa Mahu Berbohong.

| comments (1)

Tinjauan yang dilakukan oleh exco kanan Selangor, Ronnie Liu mendapati paras air di 7 empangan di negeri selangor berada pada paras tertinggi, persoalannya mengapakan SYABAS mengeluarkan amaran paras air berada pada paras rendah dan bercadang mahu mencatu bekalan air kepada rakyat Selangor?.

Tinjauaan yang dilakukan oleh exco kanan negeri Selangor itu bersama beberapa ketua kampung dan ahli majlis pagi semalam sudah melawat empangan berikut dan mendapati ia masih penuh, ini sangat pelik dengan kenyataan yang dikeluarkan SYABAS.

Apakah SYABAS mahu menimbulkan perasaan panik kepada penduduk negeri selangor, ada sesetengah kawasan bekalan air Paip dari syabas sangat perlahan, apakah yang telah mereka lakukan.


Ada yang mengatakan ini sebagai satu usaha sabotaj SYBAS yang merupakan syarikat kroni umno kepada kerajaan negeri Selangor. benarkah perkara itu? Paras air takungan tinggi, namun SYABAS mahu catu bekalan air, ini bukan musim kering atau musim kemarau, ia tidak masuk logik akal sama sekali.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

+ comments + 1 comments

21 Januari 2013 pada 11:09 PTG

As salam semua. Saya kecewa bila bijak pandai masih enggan terima fakta dan masih tidak faham isu apa yg sebenarnya menjadi kemelut. Biar pun air empangan melimpah tetapi rakyat ambil air terus dari empangan ke rumah ke? Tidak kan. Semua air perlu dirawat dahulu kan. Simple je. Selangor perlukan loji tambahan. Itu sahaja. Tidak kisah siapa pun perintah selangor loji rawatan tetap diperlukan

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit