Panas!! Video Hangout najib Yang Dimuat Semula Pun Kene Dislike

| comments

Malam tadi telah "tukanglawan" siarkan artikel berkenaan sesi google hangout najib yang telah mendapat sambutan cukup memalukan najib sendiri. sesi goggle hangout itu telah menerima lebih banyak dislike ( tak suka)  berbanding like ( suka ) dan dihujani banyak komen-komen yang memalukan najib sendiri. (baca sini )

Tak sampai 1 jam kemudian, video tersebut telah diprivatekan, berbeza dengan video sesi google hangout Anwar Ibrahim yang sehingga kini masih dapat ditonton. ( baca disini)

Tujuan video tersebut diprivatekan dipercayai bertujuan menghalang lebih banyak lagi komen-komen sinis diberikan pengunjung dan menghalang lebih banyak undian dislike diberikan. sekaligus dilihat sebagai usaha cuba menjaga air muka najib.


Pagi tadi, "tukanglawan" jumpa 1 lagi video google hangout najib yang dimuat naik, juga kali ini telah mendapat lebih dislike berbanding like, video tersebut juga telah diberikan komen yang najib sendiri takkan sudi baca..

Jelas lah, najib sudah jadi satu kebencian, penentangan kini tidak dibuat secara senyap lagi, tetapi secara terbuka. klik sini untuk tonton video tersebut sebelum dipadamkan.








Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit