Gempar, Najib Malu, Video Hangout Najib Di Privatekan.

| comments


Tak sampai sejam sesi hangout najib razak tamat, video tersebut yang sepatutnya masih boleh ditonton telah diprivatekan. (klik sini)

Video sesi hangout Anwar Ibrahim yang dirakamkan pada 17 ogos lepas peliknya masih boleh ditonton hingga sekarang, (sila klik sini)

Mungkinkah faktor terlalu banyak yang dislike dan komen-komen yang agak pedas telah membuatkan najib razak bersetuju untuk memprivatekan video tersebut?.

Baiklah, kita bezakan siapa lebih telus?, besar kemungkinan video najib akan diedit (dipotong-potong) dan dimuat semula bagi menutup peristiwa memalukan yang telah "tukanglawan" siarkan tadi. (klik sini untuk baca).


Ini bermakna, najib tidak dapat terima riaksi ramai yang jelas tidak memihak pada najib pada sesi selama 1 jam itu.

Untuk mengatakan memang siaran itu tidak dapat ditonton selepas sesi tamat itu mustahil kerana video Google hangout Anwar Ibrahim terus boleh ditonton sehingga kini tanpa perlu ada suntingan atau pengubahsuaian sebelum dinaik semula., semua yang disiarkan adalah rakaman semasa sesi itu berlangsung seharusnya boleh terus ditonton tanpa masalah..


 
Disini ketelusan 2 orang pemimpin dapat kita bezakan... najib cepatx2 padam video kerana terlalu ramai yang dislike, manakala Anwar tiada apa mahu disembunyikan kerana itu hangout Anwar masih boleh ditonton hingga sekarang.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 

 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit