Ini Cubaan Mengelirukan Pembaca, Kenapa Perlu Berbohong?

| comments

Semua sudah tahu, dalam pilihanraya kampus yang diadakan semula di UIAM tempoh hari pro-Mahasiswa menggondol kesemua 26 kerusi , sedangkan calon pro-Aspirasi yang mesra kerajaan Bn langsung tak berjaya memenangi 1 kerusi pun.

Tapi kenapa "tukanglawan" terjumpa satu keratan akhbar yang menyembunyikan faktar sebenar, sukan sedikit yang dilencongkan, tapi jauh tersasar dari keputusan pengundian semula secara manual tu.

Cuba lihat keratan gambar dibawah.



Kenapa petikan akhbar tersebut melaporkan UIAM nutral, laporan itu menyebut tiada calon pro - Mahasiswa atau pro -Aspirasi menang.

Apa yang cuba disembunyikan dalam zaman maklumat sangat pantas sekarang, apakah ini usaha memperbodoh rakyat atau memperbodoh diri sendiri.. fikirkan lah.



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 

 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit