Untuk Orang Bujang, Sila Baca Ini.

| comments


BR1M dah nak keluar, kali ini orang bujang pun dapat jugak, KERAjaan nak bagi RM250 untuk orang bujang dan RM500 untuk mereka yang dah bekeluarga.
RM250 tu taklah banyak, dalam zaman sekarang ni dengan jumlah tu, berjimat macam mana pun sekejap je habis, barang makin mahal, kenapa mahal sebab 2 gula naik, sebab minyak naik, paling teruk bila minyak dinaikkan harganya, maka semua benda akan jadi mahal.
Cepat-cepatlah kita pegi tuntut duit kita RM250 tu, kita kena ingat bila terima duit tu nanti, itu bukan duit umno, bukan duit dari poket yb umno, bukan jugak dari poket najib apa lagi rosmah, itu duit Kerajaan, duit kerajaan tu maksudnya duit rakyat.

Dan jangan pulak nanti terima RM250 tu nak cium tangan macam la pemimpin umno pemberi rezeki, diorang ni kalau ALLAH tak beri rezeki pun diorang tak dapat makan jugak, jadi ambil duit tu, itu duit rakyat, duit tu hak kita.

Dah isi borang nanti submit cepat, masa nak terima nanti buat muka manis, senyum je, dan bila dah dapat nanti cakap takyah la cium tangan pemimpin umno yang bagi tu, dan paling penting nanti lepas dapat jangan undi be end pulak. kita kene bijak sebelum diorang tipu kita balik.

Kalau bukan sebab umno dah goyang dan tahu diorang nak kalah, agak-agak diorang nak bagi tak?, jawapannya takkan bagi punya.

Ok la, selamat ambik duit korang, jangan undi be end, sebab kalau diorang terus memerintah diorang akan collect balik duit tu, tak makin banyak kamera AES diorang pasang, harga barang nanti akan naik lagi. so jadi bijak untuk menipu sang penipu .

Klik sini untuk tuntut duit korang


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit