Bukti !! Bagi Wang BR1M Jelas Bermotif Politik.

| comments

Semua dah tahu pemberiaan wang bantuan rakyat 1 Malaysia ( BR1M ) memang berniat politik, kerajaan umno dan barisan nasional memang tak pernah iklas nak beri, semua yang mereka lakukan pasti ada niat terselindung.

Dalam kes pemberian BR1M kali ke 2 ini, mereka sebenarnya tidak berniat mahu bantu ringankan beban hidup rakyat, apa yang mereka lakukan memang berniat mahu pancing undi.

Jadi tak keterlaluan jika kita panggil ini Rasuah pilihanraya.

Kenapa "tukanglawan" kata pemberian ni memang berniat mahu pancing undi, sila lihat gambar dibawah.



Kalau betul iklas, mengapa mahu tahu kawasan parlimen dan daerah mengundi pemohon, jelaslah ini bukti pemberian ini memang bermotif politik, jadi tak perlulah kata ini pemberian iklas, umno dan Be end akan lalukan sesuatu hanya untuk survival politik mereka.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit