Gempar !!!, Najib Akan Serah Jawatan PM Pada Orang Lain.

| comments

Hari ini tanah air digemparkan dengan beberapa keping gambar yang membuatkan kita semua akan pening,ianya bermula dengan gambar yang dipost dilaman facebook, menunjukkan rosmah mansor keudara secara langsung di TV1 dalam program Selamat Pagi Malaysia kalau tidak silap.

Dibawah adalah gambar dari rancangan tersebut.


Kemudian sekali lagi gambar baru tersebar lagi di laman facebook , kali ini di TV3 dalam rancangan Wanita Hari Ini sekali lagi rosmah keudara, dengan tajuk yang sama.




Perhatikan tajuk kedua-dua slot tersebut, sila jangan lihat baju rasmi rosmah yang dipakainya itu.

Apa kita sudah gila sehingga tidak tahu bahawa rosmah itu perdana menteri? atau media dinegara ini sudah gila mengikut kemahuan rosmah?, mengapa tajuknya ekspresi remaja bersama perdana menteri, sedangkan rosmah yang ditemu bual itu bukan perdana menteri, dia sekadar isteri perdana menteri yang suka menyibuk sana sini.

Artikel terdahulu, "tukanglawan"  ( baca sini ) kemukakan teori mengapa tajuk pada rancangan di TV1 jadi pelik dan tak berapa masuk akal, fikirkan mungkin penerbit sudah tersalah beri tajuk, kini "tukanglawan pun sudah naik keliru, mengapa TV3 juga menyiarkan tajuk sama, ahhh "teori baru" tukanglawan kali ini mudah.

Najib yang tidak sanggup berdebat dengan Anwar itu mahu melepaskan jawatannya, dan dia sudah pilih rosmah untuk jadi perdana menteri, nampaknya muyiddin yassin tidak masuk dalam senarai najib. kah..kah..kah.

Dunia sudah gila, angkara orang gila.

Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi
NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit