Transformasi najib Berjaya Jadikan Pemandu Kontena Transformer

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..

Kata Najib, "Rakyat perlu berbangga dengan transformasi yang dilakukan BN", kah..kah..kah, memang sangat berjaya transformasi najib ni, manakan tidak, jika dulu kita masih boleh lagi teruskan hidup walaupun ala kadar, tapi transformasi yang dibawa najib la jurang miskin kaya makin luas.

Sekarang hidup makin payah, semua benda dah mahal, walaupun rosamh tak berapa tinggi,tapi hidung najib sentiasa tinggi, tu pun ada hati nak laksanakan GST, apa GST tu, hah, dah kene nanti tu la apa GST tu nanti?.

Kalau takmo GST, jangan la undi BN, mintak tolong sangatx2 ni.

Transformasi Najib dah buat pemandu kontena jadi Transformer, semua pemandu lori buat mogok sebab tertekan susulan hasil mesyuarat Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri bersama Lembaga Pelabuhan Klang, pengendali depot dan kumpulan berkepentingan semalam berhubung dengan nasib mereka.

Menurut sumber yang terlibat, penyelesaian akhir tidak ditetapkan tetapi kementerian memberikan jamiman akan menyelesaikan perkara itu dengan syarat mogok tidak diteruskan, apa ni KERA jaan tak boleh selesai masalah pemandu kontena ke?, Pemandu kontena juga rakyat.

"Mereka kata tiada lagi mogok, kamu akan balik bekerja dan kami akan cari penyelesaian untuk perkara ini," dakwanya.

Hah sama je macam kes tuntutan bersih di Parlimen tu, kata akan selesaikan tapi bila?, tahun bila, kalau 10 tahun lagi baru selesai jangan la cakap akan selesaikan, puiii, bodoh tak boleh diajar.

Rakyat makin tertekan, nak hidup pun susah dah sekarang, semua duit-duit-duit,kan "tukanglawan" dah kata KERAjaan nei berniaga dengan rakyat, selagi boleh kikis duit rakyat, depa kikis sampai abis.

Diorang dok sedap makan "artis" kita dok makan nasi berlaukkan sambal telur dengan kicap je. diorang bagi anak pakai porche mewah dengan bodyguard, kita pulak dok terkial-kial kene saman dengan polis sbb no plat motosikal tanggal.

Untuk pengetahuan anda, pada 2 Mei lalu, ribuan pemandu lori kontena dilaporkan berdemonstrasi di Pelabuhan Klang bagi membantah kenaikan caj yang dikenakan pemilik depot terhadap mereka bagi menghantar atau mengambil kontena di pelabuhan itu, masalah tersebut tidak ada jalan penyelesaiaannya.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit