Nampak Polis Gangster, Lari Laju -Laju

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..

Polis telah menahan tiga individu bagi membantu siasatan berhubung insiden provokasi oleh pihak yang dipercayai didalangi oleh anggota polis sendiri  sehingga menyebabkan perhimpunan Bersih  bertukar jadi pesta pukul rakyat Sabtu lepas

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohmad Salleh berkata mereka dikesan dan ditahan Jumaat hasil penyiaran gambar 49 individu termasuk seorang wanita yang terlibat dalam insiden buruk pada perhimpunan itu.

Namun Ketua Polis Kuala Lumpur tidak memberitahu bila akan menangkap serta mendakwa anggota polis yang dikatakan telah mengganas dan memukul rakyat sesuka hati mak bapak diorang.

Katanya ketua polis tu lagi seorang yang ditahan itu adalah individu yang menggunakan kekerasan jenayah terhadap seorang anggota polis trafik pada hari tersebut.

Tapi ramai yang kata, individu yang menggunakan kekerasan itu adalah pihak polis sendiri, kene siasat tu, jangan kata pulak yang tendang polis Trafik tu Khalid Ismad yang ditahan polis semalam, sebab muka langsung tak serupa, tengok potongan rambut pun dah tau, lain la kalau buta hati.

"Selain itu, pihak polis telah mengenal pasti beberapa suspek yang terlibat dan kini polis sedang menjejaki mereka untuk membuat tangkapan," katanya dalam satu kenyataan.

Rakyat juga telah mengenalpasti bukan beberapa, tapi ramai sangat anggota polis yang telah mengasari rakyat, anda sendiri boleh mengecam mereka di video yang dimuat naik di laman youtube dan paparan wajah mereka yang jelas di internet,

Taip sahaja "polis pukul bersih" atau "kekejaman polis" atau "Himpunan bersih 3" atau apa sahaja ayat yang sesuai yang terlintas di fikiran anda, pasti anda akan jumpa paparan gambar wajah mereka.

Sehubungan dengan itu orang ramai boleh menyalurkan mengekses Google atau yahoo untuk mendapatkan maklumat  berkaitan, awas, jika jumpa mereka di tengah jalan, sila lari laju-laju, kerena mereka ini mengidap sindrom "lepas geram pada rakyat"

Ingat, nampak mereka lari laju laju dan jerit kuat-kuat.

* Polis Baik geng kita, lari jika nampak muka Polis gangster sahaja.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit