Panasssssssss!!, Jingga 13 pegang bukti penting tentang Israel

| comments

Dok sibuk kebelakangan ini bila isu kononya Anwar Ibrahim mahu sokong Israel dan membiarkan warga Palestine diperlaku dengan kejam sesuka hati, sangat kecoh, blogger penjilat umnoapco yang bodoh lagi bangang itu bukan main suka bersorak, bolehlah diperbodoh semua orang kampung.

Kenapa kenyataan Anwar diputarbelitkan, mengapa kenyataan penuh tak dikeluarkan, ini memang bertujuan untuk mengelirukan orang kampung, ini memang satu muslihat sangat jahat yang dilakukan, kerana itulah semalam AIC bertindak berani menghantar memorandum ke seri pentas TV3 minta syarikat penyiaran itu jangan jadi dayus menyiarkan berita berat sebelah, menghentam saban waktu tapi tak berani beri ruang minta penjelasan. ( baca sini )

Baca dulu penjelasan Anwar tentang isu Israel ni, kita janganlah jadi bodoh keras macam batu percaya bulat-bulat apa yang ditulis di akhbar dan disiar di TV yang kita sudah tahu milik dan dikawal rejim korup. kalau belum baca, (sila baca sini)
Selepas ini akan terbongkar semua kerja jahat umnoapco, mereka sebenarnya yang jadi pembekal duit untuk tentera israel beli perluru tembak rakyat palestin dalam kemelut "perebutan tanah" yang berpanjangan.

Ingat, ALLAH sedang menguji kita, kerana itu ALLAH letak bani yahudi ini balik ditempat mereka sekarang, padahal sebelum itu ada 2 lagi tempat yang dicadangkan untuk jadi tanah tempat tinggal bangsa yahudi ini.( akan cuba "tukanglawan" kongsikan nanti"

Kita bercerita secara Insaniah, kita bercerita tentang satu pihak membunuh pihak lain kerana "perebutan tanah" dalam perang siapa maju dan siapa kuat akan menang, jika pihak Palestin maju dan kuat sekali pun, sudah tentu dalam hal ini bangsa Israel itu yang akan jadi mangsa, perang memang begitu.

Tapi dari mana Israel dapat duit untuk beli kelengkapan senjata?, beli peluru dan perisai tubuh tenteranya, dari mana mereka dapat wang untuk bina kereta kebal MERKAVA yang disifatkan terbaik di dunia?

Jawapannya dari wang yang mereka dapat dari urusniaga, wang yang dikumpul itulah buat beli semua peluru, buat kajian pada teknologi dan sebagainya. kerana mereka maju dari segi itulah, pernah "tukanglawan" dengar cerita Mahathir mahu adakan hubungan diplomatik dengan israel, 2 orang sarjana islam dalam negara telah dipanggil berjumpa dan mahathir minta nasihat, tapi 2 orang itu awal - awal menentang, jadi mahathir terpaksa akur, ( "tukanglawan" dengar sendiri dari mulut orang yang tidak diragui percakapannya, orang itu orang kuat ABIM satu masa dulu )

Bila "tukanglawan" fikirx2 benar juga, kerana mahathir ni disifatkan obses terhadap kemajuan dan pembangunan, dia dikatakan tidak peduli apa pun, janji kemajuan itu milik dia, dikuasainya, sedangkan janggut nabi pun dikutuknya kerana katanya zaman nabi tak maju, tiada pisau cukur, mahathir ni pelupa, dalam islam kalau hina sunnah, hina nabi, berat tu,

Jadi memang sesuai la dia kene hentam dengan Prof Dr Aziz Bari, kerana mahathir ni memang  Hipokrit, (baca sini)

Pasal mahatir biarlah, dia pun tak boleh hidup lama dah, biarkan orang tua itu merepek sebelum dia terus senyap. perkara pokok tentang tuduhan dan fitnah jahat yang dilemparkan itu, TV3 suku dan media memainkan peranan untuk "membunuh karektor" Anwar Ibarahim, tapi kenyataannya sekutu perdagangan yahudi ialah umnoapco barisan nasional sendiri.

Jingga 13 sudah pegang bukti, bukti itu juga telah disebarkan ke ratusan kawan-kawan jingga 13 lain, tu untuk memastikan bukti tidak boleh dicuri, dirampas atau dimusnahkan oleh sekutu israel di negara ini.

Jingga 13 juga secara berperingkat akan mendedahkan gambar-gambar, rakaman video dan bukti dokumen bagaimana kapal kontena ZIM USA dan ZIM Atlantik iaitu kapal kontena milik Israel (GLC Israel )  belayar terus dari "haifa" Israel menuju ke pelabuhan kelang tanpa transit ke negara lain.

Ini video lama, bukti kapal Israel memang masuk negara ini, cerita ini sudah lama, tapi kita sudah lupa, cerita tentang ahli sukan Israel dibawa masuk ke malaysia juga kita sudah lupa, bagaimana Zaid hamidi jumpa menteri pertahanan Israel juga kita sudah lupa, sama lupanya kita bahawa APCO syarikat milik yahudi dan Apco jadi penasihat berbayar umnoapco barisan nasional.



Anda mahu video baru?, tunggu, sudah ada dalam simpanan kami dan akan disebarkan secara berperingkat, bukan setakat video, gambar dan sijil pelayaran betulis bahasa hebrew juga akan disiarkan.
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit