Jingga13 di bukit aman...

| comments


Pemberian kewarganegaraan kepada individu atau "orang asing" yang tidak layak menerimanya adalah satu kerja kotor yang boleh dianggap sebagai pengkhianatan kepada negara dan rakyat.

Umnoapco telah melakukan perkara itu, bukti juga telah ada dan laporan polis juga telah dibuat berhubung perkara yang dibimbangi akan membuatkan negara ini menjadi huru hara kerana pemberian kewarganegaraan secara mendadak dan dalam skala yang besar kepada "orang asing" ini.


Apakah kita mahu perkara yang sama terjadi di Sabah berlaku di semenanjung?, awas ia memang sebenarnya sedang dilakukan umnoapco

Pengkhianatan ini menyebabkan kes jenayah seperti rompak, pecah rumah dan rogol meningkat mendadak sekali.

Dan siapa yang bertanggungjawab sehingga masalah itu semua berlaku, jawapannya mudah, sila baca petikan dari sebuah portal TV negara jiran (klik sini)


 
"Keberadaan para nelayan keturunan Bone dan Enrekang ini telah diakui pihak Kerajaan Malaysia. Sebagai bukti, mereka telah memegang may card, semacam kartu tanda penduduk. Bahkan, Partai United Malay National Organization (UMNO), partai terbesar Malaysia menjadikan mereka sebagai basis perolehan suara."

umnoapco barisan nasional yang kononnya pembela bangsa, agama dan negara itu lah sebenarnya pengkhianat besar, bukankah umno itu anak emas si penjajah Inggeris?, jadi apakah mereka benar-benar mahu menjaga maruah dan negara kesayangan kita ini.


Dalam sejarah, umnoapco la satu-satunya parti politik yang dikekalkan oleh inggeris semasa zaman kebangkitan rakyat menuntut kemerdekaan, apa jadi dengan parti politik lain yang keras menentang penjajah, parti-parti itu diharamkan, dan ramai pemimpin rakyat ditangkap dan dipenjarakan, sama seperti yang kerajaan umnoapco lakukan sekarang.


Masih mahu lagi bukti derhakanya umnoapco ini kepada rakyat?, bukankah melalui beberapa agensi kerajaan perbuatan khianat ini dilakukan,,,, antaranya dengan salah guna JPN,baiklah anda boleh baca dari sumber dibawah.


1-Bukti 1
2-Bukti 2
Jesteru itu, tindakan JINGGA13,  menghantar memorandum kepada ketua polis negara (KPN) amat tepat sekali, laporan polis yang telah dibuat biarkan sahaja, kerana kita semua tahu ia tidak memberi apa -apa kesan selagi umnoapco masih berkuasa. tak perlu kita salahkan polis kerana semua rakyat sudah tahu polis tidak mampu melakukan apa-apa lagi selagi tangan ghaib masih mahu mengawal segala-galanya .



Tapi, apakah kita sebagai rakyat malaysia yang cintakan negara ini sanggup mengizinkan apa yang berlaku ini, sedangkan kebanjiran ramai "orang asing tanpa izin" pun sudah cukup menjadi masalah berat buat negara..apakah mahu ditambah masalah sedia ada dengan memberikan mereka ini semua taraf kewarganegaraan?



Dengan penyerahan memorandum tersebut diharap Ketua Polis Negara dapat mengambil tindakan drastik menyiasat dan mendakwa mereka yang terlibat dalam pengkhianatan kepada rakyat dan negara ini demi atas rasa kecintaan dan kedaulatan negara.

Dan sebagai rakyat, sekarang kita juga harus mempertahankan negra ini, kita harus bertindak dengan menumbangkan kerajaan umnoapco yang secara jelas ialah sebenarnya pengkhianat negara. apakah anda masih mahu memilih umnoapco sebagai parti yang menjadi kerajaan pada PRU13 nanti. atau anda mahu lakukan perubahan "Drastik" menumbangkan umnoapco demi negara tercinta ini?

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit