Panas!!! Menuduh NGO, umno Yang Terima Bantuan Yahudi, USA dan British Rupanya

| comments

Kali ini nampaknya bn tersadung hidung sendiri, bila sebelum ini cuba menggambarkan NGO-NGO menerima dana asing untuk melemahkan kerajaan.

Satunya, kita dapat tengok betapa kerajaan ni macam tak bersungguh nak bantu NGO, untuk terus bergerak NGO perlukan dana yanga gak besar, jadi salah siapa kalau orang nak bagi dana?, cuma orang bodoh tak ambik sedangkan bn bagi baju umno pun berebut pencacai umno nak.

Agaknya sebab itulah ibrahim ali si katak ni hari tu terjerit-jerit mintak dana dalam parlimen ( Baca dekat sini ), sebab NGO katak siapa pun takmo bagi dana, hatta bn pun tak percaya.

Cubaan menggambarkan NGO yang menerima dana ini cuba nak "jual negara" kene tempelak oleh sebuah badan pemikir.

Kata badan pemikir tu, BN tidak harus "paranoid" tentang NGO menerima dana asing kerana parti pemerintah juga demikian dan menerima sokongan Amerika Syarikat.

"Ahli Parlimen BN tidak perlu menjadi begitu paranoid tentang kemasukan dana asing untuk menyokong NGO di Malaysia," kata Ketua Institut bagi Hal Ehwal Demokrasi dan Ekonomi (Ideas), Wan Saiful Wan Jan .

"Lagipun, pihak BN juga menerima sokongan Amerika, yang terbaru hanya hujung minggu lalu di sebuah mewah hotel di Kuala Lumpur.

"Ini bukanlah sesuatu yang baru kerana, pada hakikatnya, pemimpin BN telah  menerima sokongan asing sejak bertahun-tahun lamanya,
" dakwanya.

Kah..kah..kah, betullah bn ni, selalunya apa yang dia tuduh-tuduh dikalangan dia juga buat, ehh bukan kah umno tu sendiri anak kesayangan british dulu, british tu bukan negara asing ke?,

Lagi teruk umno ni bila mengaku sangat melayu konon, nama parti pun sebutan penuh dalam bahasa inggeris, jangan lupa kalau bukan kerana bantuan orang asing yang bukan melayu, umno takkan wujud hari nei ( baca bukti nei ). 

kah..kah..kah.. sebab bantuan luar la semua orang melayu umno kene kelentong dengan pemimpin umno, kene kelentong konon - konon pemimpin umno ni la berjuang masuk hutan usir penjajah british sampai ada antara mereka kene bunuh, kene tangkap.. kah..kah..kah, dan melayu rasis ini jadi bodoh dan terus percaya.

Dan lagi, agaknya bn tu upah Apco kompeni milik orang yahudi tu bukanlah terima bantuan dari luar sebaliknya yahudi yang terima bantuan kewangan dari malaysia kot, apa yang mereka perlu buat cuma beri nasihat yang bodoh-bodoh je, sebab pemimpin umno pun bukanlah bijak.kah..kah..kah.. tujuan utama umno bayar Apco takkan lemahkan negara, tapi dengan otak yahudi itu la umno jadi lebih kuat.. kuat pembohong.

Terlalu banyak terima bantuan luar, sampai umno sendiri lupa diorang anak kesayangan penjajah (baca sini kalau nak tau sayangnya penjajah pada umno nei) , itu pun kalau ada profesor sanggup mengaku malaya atau Malaysia ini pernah dijajah british dulu.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit