Bila hassan ali Melawak Lagi, mca Bahayakan umno

| comments (1)

Bila pemimpin mca menghina-hina hudud, maka seluruh umat umno diam membisu, ularmak-ularmak muda dalam umno pun jadi batu, sepatah haram tidak mahu ulas isu presiden mca pelakon porno hina Islam.
Bagaimana pemimpin umno dan ularmak muda umno nak tentang kata-kata soi lek, bila nak bersuara, nanti soi lek kata mahadey pun hina islam, jadi ularmak muda dan pemimpin umno rasa diam itu lebih baik, hina Islam tak apa, jangan hina melayu.

Maka tidak boleh pula hassan ali al-akidaki diam , nanti nampak sangat hassan ali hanya pandai melaga-lagakan parti dalam pakatan rakyat, hassan ali nak menenpelak soi lek tak berani pula dia, taraf soi lek lebih tinggi dari hassan ali.

Maka hassan ali pun cipta lawak sekali lagi, kali ini ikut kata-kata hatinya, hassan ali bercakap ikut firasat, mungkin juga ilham dalam mimpi.

hassan ali dapat idea, mahu ketegangan dan tekanan perihal perangai buruk soi lek yang dari dulu, kini dan selamanya hina islam itu reda, maka hassan ali kata mca dan dap tiada bezanya.

Harapan hassan ali nanti orang anggap DAP dan mca tu sama saja.

Mana boleh sama, mca yang dari dulu bersama umno gagal memahami islam dalam negara yang agama rasminya islam, mana mahu faham bila umno pun wujud dari penjajah british semata-mata mahu menyambut kemerdekaan yang diperjuangkan golongan kiri dan meneruskan dasar british dinegara ini.


Sedangkan pemimpin dalam DAP dan pemimpin bukan Islam dalam pakatan pula sedikit-demi sedikit sudah mula memahami Islam melalui kerjasama yang dijalin mereka.

Kalaulah benar "firasat" dari gerak hati hassan ali al-akidaki bahawa mca itu sama seperti DAP, suruh saya soi lek bubur mca dan ajak ahli mca masuk DAP, itukan lebih mudah, lebih cepat umno itu roboh.

Dan kerana kalau betul la kata-kata hassan ali yang gila mahu jadi MB selangor ini dulu, kehadiran mca dalam bee-end sangat merbahaya, umno mungkin tersungkur teruk kerana semua rahsia dan strategi perang beend boleh dibocorkan mca kepada umno,



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

jati phg
28 Oktober 2012 pada 8:39 PG

kuat betul iman si idung kembang ni..ada kasyaf rupanya..bole tgk dlm hati org..cuba ko bisikkn kt ati ko tu,ko tu layk ke jd mb

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit