Ambil Perhatian, Dunia Akan Huru Hara

| comments

Sila Ambil Perhatian, dunia dijangka akan mengalami huru hara paling hebat pada 12-12 2012 semuanya gara-gara bendera "Sang Saka Malaya" yang dikibarkan 2 orang anak muda.

Sebab tu sekarang beruk-beruk bertempik sana sini kerana dikatakan bila sahaja bendera itu berkibar maka tandanya dunia ini akan musnah setengahnya, tempikkan beruk-beruk itu ditambah lagi dengan peranan media massa mempromosikan bendera tersebut.

Dicanang sana sini ada pihak mahu memulakan perang dengan mengibarkan bendera merah putih, ini amat bahaya semua "orang melayu" kena berjaga-jaga.

Kah..kah..kah.. woi bodoh.. bendera punya pasal pun nak jadi isu besar, boleh kiamat ke dunia nei, takde cerita buat cerita, lantak la dengan bendera.. aku pun boleh jugak buat bendera... nak ke?

kita nak tukar pemerintah, bukan nak tukar bendera..



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit