Hebat Ahli Parlimen Tua Ni

| comments

Tua-tua jangan disangka tak hebat, hebat jugak walaupun usia dah 66 tahun.

Semalam seorang lelaki yang disyaki peragut berjaya ditangkap semasa cuba melarikan diri selepas ditumbuk di bahagian bahu oleh ahli Parlimen berusia 66 tahun.

Insiden itu berlaku semalam di jalan berhampiran Shaw Parade, Pudu, Kuala Lumpur, beliau yang melihat melihat beberapa orang mengejar seorang lelaki, tanpa teragak-agak, menumbuk lelaki itu ketika berlari melepasinya.

"Saya cuba tumbuk mukanya tetapi hanya sempat mengenai bahu kirinya," kata Ahli Parlimen tu.

Suspek yang cuba melarikan diri dari tempat kejadian selepas didakwa meragut telefon mudah alih agaknya terkedu ditumbuk ahli parlimen tu, lantas beberapa orang lain menangkap suspek tersebut.

Siapa ahli parlimen tu yang berjaya membuatkan suspek tersebut tertangkap?, beliau adalah wakil rakyat DAP Bukit Bintang, Fong Kui Lun.

Bravo Yb.... ini macam baru hebat,..

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit