2 Blog Palsu Pro Pakatan Dikesan. Sebarkan...

| comments (7)

MOHON SEBARKAN KEPADA SEMUA.

Penjelasan, pengumuman, Pemberitahuan kali ke berapa tah....

Untuk makluman rakan-rakan serta para penyokong Pakatan Rakyat.

2 BLOG PALSU INI ADALAH SATU KERJA JAHAT UMNO BARISAN NASIONAL kerana semua media mereka tidak berjaya untuk menyampaikan fitnah lagi, maka mereka menghasilkan laman web ini. Sila jauhikan diri anda dengan laman web ini.

1. HTTP://penyokongpas.wordpress.com/




2. HTTP://suarapakatanrakyat.com/


Admin juga memohon anda serta rakan-rakan dapat membantu admin untuk share penerangan ini di wall-wall fb anda, pages yang anda miliki, blog yg anda tulis dan acc twitter anda, kita tidak mahu ada seorang pun tidak tahu perkara ini.

Insyaallah kita akan dapat melawan fitnah jahat UMNO BN lagi jika rakan-rakan dapat share pencerahan ini

Sekian Terima Kasih

tinjuaan "tukanglawan" sebentar tadi mendapati blog-blog ini beroperasi seperti biasa, sila sebarkan seberapa segera agar pembaca tidak tertipu.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 7 comments

17 Ogos 2012 pada 7:17 PG

Kesian "tukanglawan" tengok umno nei... terdesak sangat dah.

17 Ogos 2012 pada 8:01 PG

berbagai cara & helah parti sekutu apco pandi kutty ni buat demi mahu hancurkan parti islam se malaysia ! matlamat menghalalkan cara ! mungkin satu nasihat dari apco ? ABU !

Tanpa Nama
17 Ogos 2012 pada 9:05 PG

diorg x pnah terfikir ke nape diorg totap gagal walaupun dah kawal media perdana...upah cybertrooper...buat page2 pro kerajaan..anjur BTN...brainwash pegawai kerajaan dn cikgu2...buat page2 pro pakatan yg palsu???sebab diorg sebenarnye sedang menentang kekuasaan Allah SWT yg telah mnjanjikan kemenangan Islam

Tanpa Nama
12 September 2012 pada 11:26 PG

Syukur kawe dok Kelate

Tanpa Nama
13 September 2012 pada 8:09 PG

Walaupun saya bukan penyokong mana-mana parti politik namun masih segar diingatan suatu ketika dahulu PBS yang memerintah negeri sabah difitnah konon mengkristiankan penduduk beragam islam. Kepada pihak-pihak suka menabur fitnah berhentilah kerana kebenaran pasti akan datang menghapuskan kebatilan kerana Allah (SWT ) sentiasa bersama dengan orang yang benar.

Tanpa Nama
18 September 2012 pada 5:49 PTG

Tukang lawan, mahu tanya sikit..xde ke org bole hack account blog tu dan tutup?

18 September 2012 pada 6:49 PTG

@Tanpa Nama kita harap ada kawanx2 yg berkemahiran lakukan tu, hampir semua blogger dan team cyber pakatan ni tak dibayar... lain la kalau umno.. dah lama dah blog tu diorang hack.. kita memang takde team yang buat cyberwatch..

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit