Video Najib Panggil Peneroka Haram Jadah, Dan Asik Tersasul je

| comments

hah, korang pernah tengok najib "sangat" marah tak?, sampai haram jadah,opsss.. sampai sebut haram jadah, pada peneroka yang tak mahu gadaikan tanah mereka pada tindakan FGVH mahu senarai felda di bursa saham.

Najib juga tebal muka, opssss, maksud "tukanglawan" najib asyik tersasul saja lepas sebut "haram jadah" tu, kah..kah..kah.

Marah betul najib pada peneroka yang tak mahu felda terus disenaraikan, sampai cabar jangan terima "durian Runtuh yang hanya RM15 ribu tu (baca sini)

Najib kata lagi, Dia tak rela,
...
ehh dia tak "redha" kalau peneroka yang terima "durian runtuh" tu ambil. la, ini duit bukan dari keuntungan felda ke?, kenapa pulak najib tak "redha" , ke duit yang najib bagi tu dari rosmah.

Agaknya duit rosmah kot, sebab tu najib tak rela..... "ehh redha" . hahahah

Jom tengok video najib tersasul lepas sebut haram jadah... kah..kah..kah




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit