Abang Bob Lokman Tunggang Vespa, Filem baru ke?

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..
Hah, jarang sangat dapat tengok abang Bob Lokman berkonvoi naik motor, tapi kali ni, yang bestnya abang Bob lokman sama-sama konvoi menaiki motosikal dengan pemuda-pemuda PAS, nampak sangat meriah sangat.

Cuma sekali pandang dah macam shooting filem pulak tengok gambar ni, hebat, Abang Bob Lokman nampak hebat dengan motor vespa tu.

Ini adalah koleksi gambar konvoi Dewan pemuda PAS Padang Terap Sempena Muktamar Dewan pemuda PAS negeri kedah pada 5 mei Lalu, Bob Lokman turut disertai Tamrin Tun Ghafar Baba
















Amcam, Cool tak abang Bob Lokman?



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit