Pakatan Rakyat Tawar Hanya 1 Menifesto

| comments

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata Pakatan Rakyat akan hanya menggunakan satu manifesto sebagai tawaran mereka dalam pilihan raya umum akan datang.

Bagaimanapun, kerajaan yang ditadbir Pakatan boleh menambah perkara tertentu dalam manifesto berkenaan di peringkat negeri masing-masing.

Walaupun negeri-negeri boleh tambah mengenai isu negeri, Pakatan Rakyat hanya ada satu manifesto,” katanya selepas mempengerusikan mesyuarat majlis pimpinan gabungan parti itu di Petaling Jaya hari ini.

Hah, kita tunggu manifesto tersebut, kalau tak banyak , mestilah menifesto tu kelak akan beri manafaat yang besar buat pelbagai lapisan kan, pastinya manifesto tu adalah yang terbaik dalam banyakx2 yang dicadangkan.

Ehhh kan kita dah tahu Pakatan Rakyat tu lebih baik dari  "Beban Negara", dari urusan kewangan, pentadbiran dan kualiti calon itu sendiri.

Bukan macam "Beban Negara" semua pun nak ciplak... ada ahli parlimen pun, kebanyakkanya ade masalah, contoh jadi Menteri Besar sapu duit buat banglo, jadi Menteri Wanita, keluarga pulak wat hal, terlalu bijak sampai lembu letak dalam kondo pulak.

Adohai, hancur malaysia camnei, dah la negara nak bangkrup, najib mana dapat duit banyak-banyak bagi pada rakyat untuk pancing undi, "tukanglawan" fikir mesti dari tabung Rosmah.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit