Bersih 2.0 - Najib kene demam kuning di london

| comments

Punya la takut si najib nei sampai hari nei masih tak balik-balik ke malaysia, tukang lawan hairan kenaa dalam keadaan kritikal macam nei dia tinggalkan malaysia, mungkin dia terlalu takut berlaku rampasan kuasa, maka dia melarikan diri sementara waktu sehingga keadaan selamat untuk dia balik.

memang jelas "dia" nei takut (takut bini tu dh kompirm), dah terlalu phobia pada warna kuning gamaknya menteri sorang nei....

Najib yang selalu berdolak dalih nei akhirnya terkene serangan demam kuning di london baru baru ini, itulah padah nya, mungkin dia boleh gunakan kuasa yg dipinjamkan untuk tindas rakyat, guna pasukan polis untuk takutkan rakyat, dan guna media untuk tipu rakyat, tapi ingat.. bila diluar dia dilayan seperti orang biasa, malah lebih teruk lagi, dia diboikot oleh ketua negara lain..

khabar yang sampai ke telinga tukanglawan, kononnya kerana tidak setuju dengn polisi najib yang memusuhi dan mengarahkan polis melakukan kekasaran untuk menghalang himpunan BERSIH pada sabtu lepas, najib dan bik mama tidak diberikan sambutan permaindani merah sejurus ketibaannya ke kota london, ini sebagai tanda protes terhadap apa yang telah cuba najib lakukan untuk menidakkan demokrasi yang telus di malaysia.

didalam gambar ini juga najib terang-terangan dihina oleh mungkin seorang menteri kabinet negara itu dengan mengenakan tali leher kuning (antara barangan yang terus diharamkan oleh rejim umnoapco sehingga kini) semasa menyambut najib.


malah najib dan bik mama lebih terhina lagi bila mengadakan knjungan hormat kepada ratu negara itu. ini satu tamparan hebat buat najib, gara-gara terlalu takut pada warna kuning sehingga mahu mengharamkan pakaian berwarna itu dimalaysia, sekali lagi najib pening kepala kali ini, dan apa yang mampu najib lakukan, selain mengadu damba kepada bik mama kerana dia sudah terlalu sakit otak melihat warna kuning








Mungkin ini adalah sedikit dailog pada perjumpaan mereka

Queen: hey najib u suka baju i?
Rosmah: Ehh u look great in this dress
Queen:ehh shut up uuuuu
Najib: errr..saya suka kuning
Queen: bagus la jika begitu, jangan larang rakyat pakai baju kuning ye?
Najib:errrrrr .. ye saya tidak akan larang lagi.. (sambil najib tersipu malu dan pening-pening)
Queen:bagus-bagus





dan dengar khabar najib mengadu sakit kepala yang amat sangat semasa balik ke tempat penginapan, tapi rosmah tidak melayan kerenah najib rosmah cuma menjawab

"nei sume u punya kerja, malu i, i tak peduli, i nak lagi satu bentuk cincin 24 juta, if tidak.. i hancurkan kareir politik u."



@TUKANGLAWAN Dengar berita najib kene stroke masa di kota london... nanti kita siasat ye.

"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"
 

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit