Sibuk Konsert K-Pop Terbesar, Dapat Ribut Besar Tahu lah.

| comments

Maka tersiar la di utusan milik umno, satu konsert besar K-Pop terbesar bakal melanda negara, apa nak jadi negara ni, perlu ke ada konsert besar-besar dari luar negara nei, kalau sibuk dengan konsert besar-besar camni datang ribut besar baru semua ada akal.

Bukan apa, tengoklah budak-budak perempuan yang jadi artis k-pop nei, pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam, maka tak hairan la nanti remaja akan terikut-ikut, maka ramai la anak remaja yang pakai ala-ala artis k-po sehingga nampak seluar dalam, kemudian jenayah rogol pun meningkat.

Bab ini hassan akidah tak pulak bising, sikit pun dia tak mengamuk bila budaya k-pop nei menular, mungkin sebab najib pun peminat k-pop maka hassan ali relakan saja. mungkin nanti bila remaja melayu nak jadi artis k-pop akidah mereka tak sedikit pun terancam, itu fikir hassan ali.


Ingat lagi tak kes najib pegi layan k-pop, bagi "tukanglawan" itu tindakan yang memalukan sepatutnya remaja-remaja ni diasuh supaya rajin membaca ke, rajin mengkaji ke, tapi pe em popular ni galakkan remaja layan k-pop pulak, malah dia begitu teruja jumpa artis k-pop.

Kita kene tanya jugak dekat rais yatim, bagaimana pulak musik asli tempatan, musik tradisional nak jadi apa pulak, sebab negara ni dah sibuk dengan k-pop, Kerajaan buat karnival pun nak ada k-pop supaya ramai leh terkinja-kinja termasuk pemimpin umno, kita memang nak mansuh musik tradisional ke dengan bawak dan buat konsert k-pop besar-besaran nei.

Dan paling hebat, utusan milik umno yang konon pembela orang melayu nei menyiarkan dan promosikan konsert tak ada faedah tu, supaya remaja melayu terus hanyut dalam alunan rentak k-pop.






Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit