Makadey Makin Parah, Mahadey Sila Baca Ini.

| comments (1)

mahadey makin parah nampaknya kebelakangan ini, semakin hampir PRU, mahadey bekas presiden umno ini makin gelabah, kepentingan anak beranak dan kroni harus dijaga, takut jika umno kalah nanti, segala tembelang busuknya mahadey ini pecah.

Takut jika umno kalah nanti pecah rahsia berapa banyak senarai kroni mahadey, dan berapa banyak syarikat besar milik anak beranak dan sahabat handai mahadey.

mahadey yang bukan melayu itu dah tua dan tak berapa ingat lagi, , kadang-kadang apa yang berada di sekelilingnyapun dia tak boleh ingat.

Dalam isu media memutarbelitkan kenyataan Nurul Izzah baru-baru ini, mahadey seperti biasa bertindak sama macam orang -orang umno, mereka merasakan mereka lah melayu pembela bangsa, negara dan agama, terus bangun dan berlakon seolah-olah mereka islam sejati.

mahadey si tua nyanyok ini marah-marah, katanya Nurul Izzah itu biadap dan bodoh, sedangkan kerana santunnya Izzah dan bijaknya Izzah itu lah ketua wanita umno yang terpalit kes "dana lembu untuk anak beranak " kalah dalam PRU12, mana mungkin Nurul Izzah Biadap dan Bodoh.

mahadey cuba burukkkan Nurul Izzah kali ini, semata-mata kerana mahadey tak mahu umno kalah, kali ini mahadey berlagak sebagai pembela islam, bercakap macam alim ulama, dan semua orang umno angguk bila mahadey cakap pasal Islam.. semua percaya.

Tapi mahadey dan penyokong kuat mahadey sendiri lupa, mahadey sendiri pernah hina nabi, mahadey pernah tolak hudud, malah lebih "bodoh" mahadey anggap dia lebih bijak dari ALLAH bila mahadey yang tak berapa lama lagi nak mati itu kata ayat-ayat Al-Quran perlu dikaji semula supaya sesuai dengan zaman moden ini.

Paling teruk anak bekas pemimpin umno yang konon islam sangat ini punya anak towkey kilang arak, anak si mahadey ini buat arak, dan jual supaya ramai yang mabuk todi, termasuk orang melayu sendiri. tapi mahadey sayang anak, dia sampai anggap perniagaan "todi" anakknya itu biasa-biasa saja, mungkin bagi mahadir jual "todi" itu hanya satu perniagaan, sebab itu mahadey tak tegur anaknya.

Sekarang siapa lebih bodoh dan biadap, Nurul Izzah Atau mahadey?, si mahadey ini lebih bodoh bila minta ayat Al-Quran dikaji semula, kerana mungkin mahadey rasa ayat Al-Quran boleh diubah-ubah ikut suka manusia. lebih biadap bila menghina sunnah nabi.

Tapi orang umno tak kisah, bagi mereka kata-kata tuan mereka betul belaka, kata-kata tuan tukang terus ideologi penjajah british ini jangan dibantah, angguk dan akur saja. sampai penyokong si tua ini sangat senang diperbodohkan oleh tuan mereka.

Mahadey makin parah, makin banyak buka mulut, orang tua ini nampak makin pelupa dan keliru.



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
14 November 2012 pada 10:21 PG

buang Tabiat kot ....

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit