Akhirnya Khir Toyo Minta Maaf, Umno Kene Teruk Kali Ini

| comments

Reputasi umno hancur dikerjakan khir toyo, semua gara-gara tindakan bekas menteri selangor  dari umno yang terpalit skandal banglo mewah itu minta maaf kerana memfitnah Exco Kerajaan Negeri Selangor Liu Tian Khiew atau Ronnie Liu 

Khir toyo dalam satu artikel yang disiarkan dalam China Press bertarikh 5 Mei 2008 memfitnah Ronnie Liu itu kononnya menghalang pihak berkuasa tempatan mengambil tindakan terhadap sebuah tempat yang dikatakan menjadi pusat maksiat di Puchong.

Khir toyo yang masih bebas walaupun sudah dibicarakan atas skandal banglo itu hari ini terpaksa ke mahkamah untuk membuat permohonan maaf terbuka di mahkamah dengan membaca kenyataan yang disediakan dalam bahasa Inggeris dan kemudian Bahasa Malaysia.

Rosak reputasi umno hari ini, sah segala yang dicanangkan mereka termasuk di media massa dan melalui blogger mereka selama ini hanya fitnah.

Khir toyo minta maaf secara terbuka, kerana jika perbicaraan dijalankan ia akan jadi lebih panas, dan jika perbicaraan dijalankan besar kemungkinan khir bukan setakat hilang maruah, malah mungkin akan hilang wang.

Maka khir sudah tidak peduli pada umno lagi, permohonan maaf terbuka ini satu tamparan buat umno, hari ini umno kene teruk sekali, jelas bekas menteri besar umno ini fitnah Ronnie liu untuk jatuhkan imej pemimpin Pakatan Rakyat semata-mata.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit