Gempar !!! Kamera AES Ambil Gambar Kereta Polis Ditangkap

| comments

Sana sini sekarang sudah ada kamera AES, pantang laju sikit maka saku anda akan bocor, sistem ni bukan kira anda ada kecemasan ke apa ke, janji boleh saman. 

Tak kiralah anda tengah sesak ke, gaji tak masuk lagi ke, tengah pokai ke memang takde tolak ansur dah.. pandai kan KERAjaan nak kikis duit kita lepas ramai yang ambik BR1M walaupun ada yang tak dapat.

Sendiri fikir la, kalau kita senyap je bermaharajalela la syarikat tu kaut untung, diorang tak peduli pun korang, janji masyuk syarikat boleh untung, owner kaya raya....

Alasanya  "untuk mengurangkan kemalangan", sedangkan kita tahu faktor sebenar pemasangannya adalah untuk "kikis duit rakyat" tapi sebab kita ni rakyat kelas bawahan , jangan banyak cakap terima je la...  kita bukan anak pak menteri yang kaya raya.

Kalau kita anak pak menteri pandu kereta mewah keluar masuk disko, apalah sangat setakat saman AES 4-5-6-7 -8 kali sebulan, boleh sattle, silapx2 tengok no plat syarikat yg dok pasang AES pun tak berani nak saman.


Syabas rakyat malaysia, anda dah pilih kerajaan yang betul, memang mengutamakan rakyat, duit dalam poket rakyat tu sangat penting, perlu didahulukan, rakyat dibahalolkan pun takpe.

Senyum, jangan sedih, jom layan video bawah nei .




Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit