Jahil Lagi Menjahilkan, Itulah Sifat Pencacai umno

| comments (4)

Mungkin inilah anutan pencacai umno, mereka sanggup lakukan apa sahaja untuk menegakkan benang basah, termasuk menafikan rambut itu adalah aurat bagi orang perempuan.

lihat gambar dibawah.


Inikah yang diperjuangkan oleh puak-puak pencaci umno, mereka tahu sebenarnya hukum Islam, mereka juga tahu rambut itu aurat bagi wanita, tapi kenapa mereka begitu berani mempersendakan hukum?.

Posting tersebut dibuat bagi mempertahankan jambul pemimpin kesayangan mereka. mungkin mereka terpanah asmara melihat jambul pemimpin-pemimpin mereka. jadi mereka mengeluarkan dalil sendiri.

Itu lah susahnya bila agama dipisahkan dari politik, sehingga mereka lupa dari saat lahir ke dunia hingga saat nyawa diambil kembali, Agama itu tidak mungkin dapat dipisahkan dari kehidupan... Wallualam....


Risau ada yang terpengaruh dan anggap rambut itu bukan aurat, .....


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 4 comments

26 Julai 2012 pada 11:02 PTG

lagi sekor ustazah ala masitoh yang pelacuran itu harus ! macam hanif bekas igp kata judi tadak dalam al quran ! semua ini adalah dajjal perosak dihujung zaman ,Allahu Akhbar ,nauzubillah hi min zalik ! ABU jangan lupa !

Tanpa Nama
27 Julai 2012 pada 11:18 PG

ABU

Tanpa Nama
11 Ogos 2012 pada 9:19 PTG

ulamak umno pun x tau agaknye.

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit