Video Profesor Tadika Hasut Pelajar Dibuang Dari Youtube.

| comments (1)

Tadi malam "tukanglawan"tengok ada lagi video hasutan profesor yang macam budak sekolah tu pada pelajar-pelajar universiti, tapi pagi ni dah tak ada pulak, kenapa padamkan. 

 Sepatutnya bukti jelas macam ni perlu dibiarkan saja, supaya semua orang tahu bahawa umno dan bn "cakap tak serupa bikin" Bermati-matian tak mahu pelajar berpolitik, sebab apa? sebab umno takut, 

Kalau betul tak mahu pelajar berpolitik kenapa ada pilihanraya kampus?, kalau di Universiti Malaya Anwar Ibrahim dihalang masuk walaupun dulu dia belajar disana, tapi jentera umno boleh pulak masuk dan menghasut. 

Kalau nak berpolitik sangat, bukak je sapa-sapa boleh masuk berpolitik, kita tengok umno rebah ke tak.. dan lagi siapa yang cakap pelajar tak perlu berpolitik tu jumut, politik tu sebahagian dari hidup manusia.

Dan kebanyakkan orang yang tak peduli pasal politik ni tak tahu apa-apa, senang sangat kene kelentong dengan berita Tv dan paper.. 

Berbalik pada cerita utama... siapa yang padam video nei, kenapa gusar? dapat ugutan ka? ada pihak takut rakyat tahu kerja jahat umno hasut pelajar ke?.. kah..kah..kah. 


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

21 September 2012 pada 9:48 PG

Betul le, semalam boleh tengoh hari ini dah tak boleh.

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit