Laluan Mudah Pakatan Menang Di Hulu Selangor

| comments

NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Umno Hulu selangor bergolak lagi, nampaknya sayap pemuda umno hulu selangor sudah hampir lumpuh bila Naib Ketua Pemuda UMNO Hulu Selangor Yusri Ishak mengisytiharkan keluar parti.

Beliau membuat pengisytiharan di hadapan penyokongnya

Yusri Ishak berkata, beliau keluar parti kerana mahu menumpukan perniagaan dan keluarga. Namun apakah hanya itu punca beliau keluar meninggalkan Umno.

Dalam keadaan kritikal dimana PRU13 dijangka akan diadakan bila-bila masa sahaja lagi, mengapakah beliau melakukan tindakan paling mengejutkan tersebut.

Apakah beliau sendiri sudah rimas dengan politik kotor dan samseng yang dibawakan umno?

Yusri Ishak dalam sidang media dihadapan penyokongnya juga telah meminta pihak media tidak membuat spekulasi buruk berkenaan tindakannya itu.

Namun apa sebenarnya yang terjadi sehingga beliau bertindak demikian masih menjadi rahsia.

Apakah beliau sudah terlalu kecewa dengan BN atau sudah hilang kepercayaan kepada Umno, sesuatu yang misteri sedang berlaku. namun yang pasti ramai lagi pengikutnya ikut serta keluar Umno.



Kalamanathan sudah pening kepala, Mungkin dia akan turun memujuk ahli umno ini untuk terus menyokongnya dengan menjanjikan pelbagai jenis ganjaran.

Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit