Syaitan Yang Dikenali Hina Kaabah.

| comments (1)

Kalau tak lama dulu kita pernah dengar kisah hajjah Sit Alwajura, sekarang kita telah kenal pasti seorang lagi syaitan, memang syaitan ini dikenali. dengan selamba tanpa segan silu dia meletakkan sekeping gambar yang menghina kaabah.


Sudah pastila Syaitan ini bukan beragama islam, mungkin silap mak bapaknya tidak tahu mengajar anak menghormati agama, hanya orang gila sahaja merasakan dia kebal dalam kubur nanti bila dipalu malaikat kerana menghina Kaabah.

Menggantikan kaabah dengan gambar Tuan Guru Nik Abd Aziz adalah perbuatan cukup melampau, kerana umno ini memang mengajar pengikutnya menjadi bodoh, syaitan yang dikenali ini tidak langsung bersalah menghina gambar kaabah tersebut demi kepentingan politik.



Jangan jadi terlalu bodoh kerana politik sehingga sanggup menggadaikan akidah dengan sewenangnya menghina agama sendiri, tapi oleh kerana rasanya pemilik facebook bernama Pak Nik Wan kundur itu seorang kafir, maka tidak lah menghairankan perlakuaan yang dilakukan olehnya. orang kata kafir harbi ini wajib dimusuhi oleh umat islam.

Perkasa dan hassan ali juga diminta buat demo segera dihadapan balai polis seluruh negara kerana pencacai umno ini menghina umat islam bukan sahaja di negara ini, tapi umat islam keseluruhannya, jika tiada tindakan dari perkasa dan hassan ali, jelas mereka menghalalkan perbuatan ini atau mereka terlalu takut dengan syaitan ini.

Nak lihat facebook syaitan yang dikenali ini?.. sila klik disini.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
13 September 2012 pada 4:48 PTG

si kafir yg bru belajr fotoshop..ntuk renungn.. nabi mengisahkn pd akhir zman akn berlaku fitnah mnfitnah di klgn umat baginda..ini la zman nyer..jgn la jd salah satu dri bara api neraka

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit