Meet Anwar Siri 7 Ke Sarawak Pula

| comments



Program Meet Anwar atau Dialog anak muda Bersama Dato'Seri Anwar Ibrahim adalah aktiviti penting yang diadakan oleh AIC (AnwarIbrahim Club), Sepanjang penubuhannya telah 6 kali program ini diadakan bagi memberi ruang anak muda bertemu dan berinteraksi dengan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Buat pertama kalinya pada edisi ke 6 di Ipoh perak tempoh hari ia telah mencipta sejarah apabila buat pertama kalinya aktiviti ini dijalankan di luar lembah kelang.

Bagi program siri ke 7 ini Kuching Sarawak telah dipilih bersempena sambutan hari Malaysia, ia juga adalah pertama kalinya program ini dibawa ke Malaysia Timur,  sila rujuk informasi dibawah.

TEMPAT : Grand Continental Kuching Sarawak
TARIKH : 16 September 2012

MASA    : 2.00 Petang - 4.00 Petang

Jadi apa tunggu lagi, sila sahkan kehadiran anda dengan mendaftar supaya dapat menyertai aktiviti ini, cepat, tempat adalah terhad.

Sila emailkan sebarang pertanyaan ke infoaicmalaysia@gmail.com atau klik dibawah untuk daftar secara online atau terus menghubungi Setiausaha AIC Malaysia untuk pendaftaran secara terus di talian 017-2636179 ( sila sms maklumat seperti nama dan nombor IC anda )




Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit