Syaitan Merah mengamuk di Penang

| comments

Cuba tengok gambar kat bawah nei..


Benar , walaupun ni bukan babak dalam filem terbaru bertajuk "monster in Penang" tapi iji adalah kesan-kesan tinggalan Syaitan Merah yang mengamuk.

Serangan Syaitan Merah yang mengamuk itu walau bagaimana pun hanya meninggalkan kesan calitan dan hamburan cat berwarna merah di Ibu pejabat DAP Pulau Pinang - Wisma DAP - di Jalan Rangoon.

Kesan-kesan Amukan itu disedari pada kira-kira jam 4 pagi oleh seorang sukarelawan keselamatan.

"Kami diserang lagi! Wisma DAP Pg disimbah dengan 5 pek cat merah awal pagi ini," tulis Ng, yang juga ketua Pemuda DAP negeri, dalam Twitternya

Difahamkan juga Syaitan merah itu juga telah menyerang pusat perkhidmatan Air Putih dalam kawasan pilihan raya Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng juga turut disimbah dengan cat merah.

Tidak puas dengan imengamuk di Ibu Pejabat DAP dan Pusat perkhidmatan ketua Menteri,pusat perkhidmatan Ng di Lorong Seratus Tahun, juga telah "diamuki" calitan cat merah dan oren kelihatan pada bahagian luar pusat perkhidmatan itu, Sebuah kereta yang diletakkan di luar pusat perkhidmatan tersebut pada hari berkenaan juga menjadi mangsa amuka.

Menurut saksi, sekumpulan enam orang yang menaiki tiga buah motosikal telah mendatangi pusat perkhidmatan Ng, pada sekitar jam 1.20 pagi dan membaling beg plastik kecil mengandungi cat.

La.. ingatkan Syaitan merah tadi.. rupanya orang.. naik moto pulak tu.. sah la pencacai.. upah masih RM30 jugak.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit