Analisis Serangan Pencacai Umno Di Melaka siri 2

| comments (1)

Jom kita tengok muka mamat yang dikatakan telah melempar cat merah pada Bas Jelajah Rakyat di melaka tempoh hari.



Ok, penduduk setempat boleh ambik perhatian, ini gangster yang baru mahu gangster, kemungkinan besar budak ni akan melakukan beberapa siri jenayah lepas ni, atau di khuatiri telah melakukan jenayah kerana telah diterapkan sikap-sikap syaitan kedalam dirinya.

Tak tahu lah polis dah tangkap budak ni ke belum, sebab Setiausaha Kerja Wanita Pusat, Maisuri Zainal dan rakannya, Abdul Hadi Suhaimi sedia beri kerjasama mengecam wajah  lembu Umno ni yang menyimbah cat ke bas Merdeka Rakyat di Melaka kalau kawad cam diadakan.

Berita terbaru melaporkan lembu umno ini sedang bersembunyi di kandang lembu kerana sedang ketakutan yang amat sangat, tambahan lagi wang pemberiaan sebanyak RM30 telah habis digunakan untuk beli rokok.

.Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
10 September 2012 pada 11:47 PTG

syaitn ini bkal dibelenggu taun depan..setelh pr dan malaysia mencapai kemerdekaan kali ke2

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit