GEMPAR !!! Tahniah Warga Felda, Anda dapat Lagi Habuan

| comments (4)

Berita ini khas untuk makcik dan pakcik felda yang tegar menyokong umno, jugak artikel ini ditujukan khas untuk budak-budak felda yang tak habis-habis kene tipu dengan PM, dengan umno.

Tahniahlah sebab dah dapat "durian runtuh " dari najib, rezeki ALLAH nak bagi, itu pun kalau tidak didesak, takde la najib takut dan antah dari sumber mana korek duit tabur bagi pada orang felda.

Cuma yang najib tak cakap, duit tu sebenarnya bukan dari poket dia, jadi tak ade sebab sangat la kan nak cium tangan najib tu. lain la kalau duit tu dari poket dia, yang najib dengan orang umno nak belagak sangat entah la kenapa.

Melalak-lalak orang umno sebelum ni, terutama pencacai umno, bila FGVH disenaraikan dalam bursa saham, mencanak naik nilainya "sekejap"

Puak pencacai umno yang tak reti apa benda ni bersorak-sorak macam "monkey dalam Sarkis", tak tahukah normal la, mana-mana saham mula masuk akan naik sebab jadi tumpuan. tapi sekarang apa dah jadi.

Tengok bawah nei dulu.




Ok , kita dah tengok dah video najib melalak-lalak depan makcik dan pakcik felda , sekarang dengan bangganya kita persembahkan pulak statistik bawah ni untuk makcik dan pakcik felda pulak.




Amacam, hebat tak, naik macam roket, lepas tu tenggelam lebih laju dari kapal selam najib.

Najib yang tak "rera" terhadap mereka yang bantah Penyeneraian saham ni, hari ini masih "muka tak tebal"  pada peneroka felda walaupun saham ni dah mula jatuh mendadak, mudah sekali rakyat felda ditipu hidup-hidup, mereka kini dah masuk perangkap lanun.

Harap-harap puak "kroni" buat la sesuatu ye sebelum nilai saham tu jatuh lebih rendah dari harga pembukaan, sebab nilai sekarang dah jatuh teruk sangat dah.

Tahniah la buat makcik pakcik felda yang jadi penyokong tegar umno, selepas dapat "durian runtuh" sekarang dapat gelak lagi. itulah percaya sangat dekat najib.

Buatlah sesuatu, masih sempat lagi sebelum terlambat, jangan mangsakan pakcik dan makcik di felda.

Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tontong Koleksi video ceramah disini

. .
Share this article :

+ comments + 4 comments

Tanpa Nama
13 Julai 2012 pada 10:06 PG

kah kah kah.....durian runtuh buat apa? sekali dpt ja..pastu dpt durian putik dan muda , nk mkn apa durian putik belum masak....org nak durian masak ranum yg gugur ikhlas.....bodoh...itu pun kena ajar ka...bongok

13 Julai 2012 pada 10:28 PG

Nak buat macam mana, kelabu mata nampak duit... tanah tergadai, rumah tergadai... yang kaya nanti pak menteri dan kroni

13 Julai 2012 pada 11:09 PG

Korang rasa camne sekarang, apa peluang peneroka nak selamatkan tanah mereka, kalau saham tu rugi, tergadai la nanti apa yg dicagarkan kan.

14 Julai 2012 pada 9:32 PTG

alahai..der. Tak pasan ke ? Jual "Byte" lebih untung lah dari jual "ubat".

Tak cayer tanya Digi.. Tanya Maxis... Tanya Celcom... La terbaru U-Mobile.

Agak utk pe sbenarnya 6% tu ? Cara paling cepat dpt wang tunai ... Aik, tak pasan juga der.. Prepaid la der selain dari Rokok n Minyak petrol or diesel. Tp, hanya di hujung jari.

DUIT dr PREPAID ( topup ) dtg dr mana lagi.

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit