Gambar Najib Menjilat Yahudi ?

| comments

Selama ni, puak umno dan akhbar penjilat umno sibuk mahu memburukkan Anwar Ibrahim kononnya Anwar itu bersubahat dengan israel dan yahudi, jika tak percaya ingat balik satu masa dulu bila kenyataan Anwar berhubung isu keselamatan israel, kenyataan Anwar diputar belitkan dan Anwar dikecam teruk oleh Media Tv3 setiap malam. ( baca sini ) dan ( Sini ).

Tapi siapa sebenarnya yang bersahabat baik dengan yahudi, siapa pula yang selama ini membenarkan Israel berdagang dengan negara ini, tak lain tak bukan KERAjaan malaysia yang hipokrit inilah yang membenarkan kerjasama ekonomi dijalin antar negara ini dengan negara Israel, Malangnya wang dari urusniaga itu disumbangkan untuk beli peluru menembak rakyat palestin. ( baca sini ).

Kita juga dah tahu bahawa Mahathir punya kawan rapat berbangsa Israel, satu ketika  Mahathir begitu terdesak untuk bertemu dengan Bush sehingga Jack Abramoff, seorang ahli lobi Zionis dibayar sebanyak AS$1.2 juta untuk mengatur pertemuan dengan Bush.

Tak cukup dengan itu, ada dakwaan bahawa Mahathir berkawan rapat dengan seorang yahudi Singapura bernama Yahya Cohen, ini disiarkan didalam akhbar Jewishnews, Yahya Cohen yang pernah menjadi Pengerusi Persatuan Perubatan Singapura adalah rakan sekelas Mahathir sewaktu belajar di Universiti Malaya di Singapura. ( baca disini )

Ini jelas membuktikan betapa umno itu sendiri busuk, namun lebih busuk bila umno yang busuk dan hanyir itu cuba membusukkan orang lain pula. mereka yang berkawan rapat dengan yahudi, tapi mereka cuba menutup perkara itu dengan memangsakan orang lain.

Bagaimana pula dengan Najib?, entahlah, tapi yang pasti ada gambar najib sedang menjilat yahudi, mungkin untuk minta bantuan dalam menangani kes kapal selam yang akan mula panas tak lama lagi.

Jom lihat gambar dibawah.

Gambar diatas kelihatan biasa-biasa sahaja, namun dilaman-laman facebook perkara ini sudah panas, individu disebelah najib adalah yahudi yang sangat kuat kepercayaannya. siapa dia?









Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi
NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit