Antara Anwar, Najib, Hamas dan Israel

| comments

Sibuk sangat TV3 suku dan Utusan menyerang Anwar kononnya memnyokong Israel dan mahu meminggirkan perjuangan rakyat Palestin, akhirnya Umnoapco menjerat leher sendiri.

Pendedahan oleh Jingga13 mengenai bukti kemasukkan 2 buah kapal dari israel baru-baru ini menunjukkan betapa fasiknya kerajaan sedia ada, mereka kononnya amat suci sekali, mereka menyerang habis-habisan Anwar di media tanpa henti. akhirnya terserlah mereka sekutu dagang Israel,

Penyokong yahudikah Anwar bila pemimpin tinggi Hamas adakan pertemuan dengan Anwar, lebih penting ialah pemimpintersebut ialah Kalid Mashal, iaitu pengerusi Biro Politik Hamas.

Khalid Mashal adalah pengerusi Biro Politik Hamas dan salah seorang tokoh pimpinan Hamas tertinggi dan dihormati. Justeru pertemuan Anwar-Khalid itu dengan sendirinya membuktikan Anwar istiqamah dalam perjuangan dunia Islam,” Kata Ketua Penerangan KEADILAN, Dr Muhammad Nur Manuty.

Untuk pengetahuan kita pengerusi Biro Politik Hamas adalah jawatan paling kanan dalam Hamas selepas pengasas pertubuhan itu sendiri, jadi apakah ertinya ini. jika Anwar penyokong yahudi, mana mungkin beliau sudi mengadakan pertemuan dengan Ketua Pembangkang itu.

Berbanding Perdana Menteri,Najib Razak yang membayar jutaan ringit untuk mendapat nasihat dari syarikat milik yahudi Apco Worldwide, Anwar dilihat lebih dipercayai gerakan Islam kerana sejarah perjuangannya bermula sejak zaman mahasiswa.

Jadi, sekarang tahukah kita siapa sekutu dagang Isreal yang menyumbang peluru-peluru bagi membunuh rakyat palestin, dan sapa pula yang diiktiraf Hamas sebagai sekutu mereka. ini antara Najib dan Anwar, siapa betul dan siapa salah.

Bila najib nak terima cabaran debat yang dibuat oleh Anwar?, rakyat dah lama tunggu.


Baca juga: 
1- Panas!!! Lebih Banyak Kontena Israel Akan Masuk Malaysia
2- Mahathir Hipokrit, Ada Hubungan Dengan Yahudi?
3-Anwar Jawab Isu Israel yang di"spin" umno

4-Jingga 13 dan Pemuda Pas Demo Bantah Kapal Israel
5-Najib Demam Lagi, Anwar Ajak Debat isu Israel


Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit