najib terkebil-kebil sebab Kelantan Menang Piala F.A

| comments

UMNO SUDAH HAMPIR REBAH, BILA UMNO REBAH, TIDAK MUNGKIN MEREKA AKAN KEMBALI BERKUASA

Kali ini "tukanglawan" nak gelakkan najib, mula-mula rasa nak puji jugak sebab najib mulut tak reti jaga ni la pemain kelantan tunjukkan yang mereka ini tidak mudah diperlekeh oleh najib, negeri mereka tak miskin macam yang najib kata.

Ingat lagi tak bila najib cuba hina kelantan bila ketakan Kelantan ini negeri miskin?, sebab itu rata-rata rakyat kelantan bangun dan mengamuk, mereka tunjuk mereka tidak la hina macam najib katakan.

Hari ini, Kelantan bawa pulang piala FA.. apa maksudnya, maksudnya kelantan tak mundur, kelantan bukan negeri yang tertinggal walaupun diperintah oleh PAS.

Apa yang terjadi di kelantan ialah "negeri itu dianak tirikan" oleh KERAjaan Pusat hanya kerana ianya diperintah oleh seorang Tok guru yang tidak sehaluan dengan umno.

Najib malam ini terkebil-kebil bagaimana sebuah negeri yang dia pernah kata miskin boleh menang piala F.A, mungkin fikir najib pemain bola kelantan hanya guna boot getah agaknya.

Nak tengok kelantan ni kaya atau tak, Najib sila daratkan Minyak di kelantan, pulangkan hak rakyat, beri royalti minyak pada kelantan, kita tengok sapa kaya.

Ok najib sudah-sudah la terkebil-kebil tu, hari itu hina kelantan, esok nak ucap tahniah ke?.. mintak maaf dulu la.




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit