Kes Kapal Selam, Muhyiddin Main selamat.

| comments

Muhyiddin yang dikhabarkan tidak berapa sebulu dengan najib nampaknya sudah mula tersenyum riang dan sini, apa lagi dalam kes melibatkan najib nampaknya sokongan ahli umno kini sudah lebih berpihak kepada muhyiddin.

Muyiddin mengunci mulut daripada memberi sebarang reaksi terhadap siasatan mahkamah Perncis berhubung urusniaga pembelian kapal selam Malaysia-Perancis yang melibatkan Najib.

Ditanya sama ada kerajaan yang terkait sama dalam kes itu patut menghantar seseorang untuk mempertahankan diri, Muhyiddin menjawab: "Saya tidak mahu komen tentang itu."

Beliau kemudiannya menambah lagi: "Tiada komen"

Muhyiddin nampaknya bermain selamat dengan tidak komen sebarang isu berkaitan skandal kapal selam, dalam diam dia tersenyum, kerana najib sudah kalah dalam pertempuran awal dengannya.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit