#CeritaBersih3.0 - 10 Polis Pukul Siswa Undang-Undang

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..
Mahasiswa undang-undang 26 tahun mengalami lebam dan bengkak badan selepas dipukul oleh sekurang-kurangnya 10 pegawai polis dalam perhimpunan BERSIH 3.0, menyebabkannya separuh sedar ketika ditahan.

Kenny Wong Kit Lee mendakwa, kejadian berlaku kira-kira jam 3.30 petang pada Sabtu lalu, ketika sedang mencari sepupunya yang terpisah dalam lautan manusia di Jalan Tuanku Abdul Rahman.

"Saya cuba membuat panggilan kepada sepupu untuk mengetahui lokasinya, tiba-tiba sekumpulan pegawai polis tidak berseragam menyerang saya tanpa alasan atau amaran," dakwa Wong dalam laporan polisnya di balai polis Setapak semalam.

Dalam laporan itu, beliau juga mendakwa disepak, ditampar dan ditumbuk kepala beberapa kali. 

5- #CeritaBersih3.0 - Wajah teruja anakku berubah... 
6-#CeritaBersih3.0 - Cerita Aziz Bari


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit