BERSIH 3.0 , Kisah Keganasan polis 3 - Video Polis Kacau Restoran

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..
Sebelum ini sudah 3 kisah kekejaman polis "tukanglawan" kongsikan kepada anda semua, media perdana dikatakan telah memutar belitkan media dengan memberi gambaran bahawa peserta himpunanlah punca ketegangan pada himpunan bersih 3.0 berlaku. ( OK BAWAH NI TAK PENTING, BOLEH TERUS TGK VIDEO)

Sepanjang hari peserta himpunan disalahkan, walhal perkara pokok ialah menuntut pilihanraya adil dan bersih, apakah menuntut pilihanraya yang adil dan bersih itu salah.?, najib dan media cuba mengalihkan isu. pengerusi SPR dan timbalannya terus boleh berselindung tanpa diserang.

Namun mengapa akhbar dan TV umno tidak menyiarkan banyak video yang dinaik muat ke youtube, dan mengapa mereka mahu menyembunyikan banyak benda yang seharusnya rakyat perlu tahu, sehinggakan siaran dari BBC juga telah disunting oleh pihak astro? ( baca sini)

Jangan ada yang pertikai bila "tukanglawan" kata media di negara ini tak adil dan berat sebelah, lihat bukti sepentingpenting yang seharusnya disiarkan di TV juga supaya rakyat boleh menilai sendiri.



Ok, dah tengok?, apa pula penilaiaan anda, jangan terlalu cepat menuduh, polis tidak ganas sebenarnya.penjelasan adalah seperti dibawah
polis tak ganas, mereka telah bekerja sangat "propesonal" pada himpunan bersih sabtu lalu, selesai bekerja mereka amat lapar, lalu mencari kedai yang buka, apabila naik ke tingkat atas kedai meja penuh, lalu dengan sopan santun mereka telah meminta ruang untuk mereka duduk.

Amacam, logik tak penjelasan  tu?

Kisah keganasan polis 2 - Pesara Polis Dikasari Polis Mentah

Kisah keganasan polis 3 - Polis Pukul Orang Dalam Kawasan Masjid

Lihat video kekejaman polis yang tidak disiarkan TV umno disini 


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit