Anwar Dibela Oleh Bekas Pendakwa.

| comments

Seorang individu yang sebelum ini menjadi "orang terbaik" dalam kes melibatkan tuduhan fitnah liwat kepada Anwar Ibrahim , hari ini memberi tamparan hebat kepada najib, Menteri Dalam Negeri dan Peguam Negara apabila memiih mempertahankan tuduhan terhadap Anwar dengan menyertai pasukan pembangkang.

Datuk Mohd Yusuf Zainal Abiden yang sebelum ini dianggap sebagai ensiclopedia undang-undang bergerak (Moveable Legal Ensiclopedia) bagi ramai timbalan pendakwa raya dan peguam di negara ini membuatkan umno semakin parah.

Satu persoalannya ialah mengapa Datuk Mohd Yusuf memilih untuk membantu dan mempertahankan tindakan Anwar, sekarang Datuk Yusuf sudah bersara dari menjawat jawatan awan, dan beliau tidak lagi terikat terhadap sebarang keputusan atau arahan.

Ini berbeza dengan keadaan semasa beliau menjawat jawatan dalam perkhidmatan awam, setiap arahan dikeluarkan itu lumrah sebagai penjawat awam yang terpaksa selalu akur pada arahan atasan.

Jika sebelum ini bekas orang nombor 3 dalam polis telah memilih PAS, apakah bekas orang nombor 3 ini akan memilih PKR dan membunuh terus fitnah orang umno sebelum ini?

Hanya masa yang akan menentukkan.



Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit