Video Penuh Debat Ptptn Antara Rafizi Ramli dan Khairi jamaluddin

| comments

Malam tadi telah berlangsung satu debat berkaitan isu Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) dan hala tuju pendidikan negara antara Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin dan Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli telah diadakan di Auditorium Kompleks Kumpulan Media Karangkraf di Shah Alam anjuran Kumpulan Media Karangkraf.

"tukanglawan" kongsikan dahulu video penuh debat tersebut, dan anda diminta meninggalkan komen supaya kita sama-sama dapat menilai debat ini.









Persoalannya yang ingin "tukanglawan" tanyakan ialah siapakah yang memberi hujah terbaik, dan apakah umno sudah sedia untuk berdebat secara matang, apakah najib akan terima cabaran in?, Sila kongsi pendapat anda.


Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini
. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit