Anak Presiden PAS Tumpaskan Peragut.

| comments

Muhammad Khalil Abdul Hadi berjaya menangkap dan menumpaskan suspek yang cuba meragut beg tangan isterinya di Batu Burok, Kuala Terengganu dalam kejadian malam semalam.

Menurutnya, ketika mereka sekeluarga menikmati makan melam di sebuah kedai makan, beliau melihat seorang pembonceng motosikal masuk ke kedai dan menuju ke tempat basuh tangan sambil memesan lapan bungkus nasi,

Namun secara tiba-tiba suspek tersebut menyambar beg tangan milik isterinya yang diletakkan dia atas meja hingga menyebabkan isteri dan anaknya yang berusia 9 bulan dalam ribaan isterinya jatuh.

Muhammad Khalil kemudiannya mengejar suspek berkenaan dan berlaku sedikit pergelutan dan akhirnya dapat menangkap suspek berkenaan. dalam pergelutan tersebut beliau mengalamai patah jari kanan nya dan sedikit kecederaan di betis.

Ketika mengulas perkara tersebut ketua jabatan siasatan jenayah negeri , Asisten Komisioner K Manoharan berkata dengan penangkapan suspek tersebut, pihaknya yakin dapat menyelesaikan beberapa kejadian ragut di sekitar bandar raya itu.

Muhammad Khalil Abdul Hadi ialah merupakan Ketua Pemuda PAS Kawasan Marang dan merupakan anak presiden PAS, Abdul Hadi Awang.

Ok, Sekarang masa untuk cikit "tukanglawan" ulas, anda pilih nak jadi seperti ini atau nak jadi gangster macam pemuda umno atau perkasa yang selalu berlagak nak jadi samseng, lakukan provokasi dan ganggu ceramah orang.


Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit