Akidah Hassan Ali pun Harus Diselamatkan.

| comments



Zaman sekarang siapa yang tak kenal Hassan Ali, bekas pesuruhjaya PAS itu takkan memaki serban, oleh kerana dia seorang melayu, adalah lebih selesa jika dia terus dengan songkok hitamnya.

Hassan Ali juga tidak membela janggut, kerana dia tidak berminat mendapat pahala percuma barkah dari menyimpan janggut, namun lebih baiklah dari Jamil Khir yang membela misai tebal dan membuang janggut.

Bukankah Sabda Rasulullah SAW,

”Cukurlah kumis dan peliharalah janggut.” (HR. Muslim).

Tapi bagi Hassan Ali itu tak perlu, mungkin sependapat dengan mahathir yang mengatakan Nabi menyimpan Janggut dulu kerana tiada pencukur, lalu disesuaikan hassan alai menyesuaikan teknologi dan apa yang ada sekarang sesuai dengan "akidahnya"

Akidah Bagaimana yang mahu diselamatkan Hassan Ali ini, terkadang terlihat Hassan Ali ini seorang yang sombong dan bongkak diri, sepatutnya diperbetulkan diri sendiri.

Akidah bagaimana yang mahu diselamatkan Hassan Ali, sedangkan logo JATI (NGO yang dipimpinnya) menggunakan logo mirip logo luficer ?

Benarkah Hassan Ali iklas sebenarnya?, kerana ada bukti mengatakan dia sebenarnya Pirasit dalam PAS dia sebenarnya antara individu utama yang merancang mengadakan usahasama dengan UMNO untuk berkuasa di Selangor.

Hassan bermimpikan kerusi Menteri Besar... (baca sini)

Hassan Ali semalam kemana?, tidak pula turun berdemo mengusir kapal israel berlabuh dimalaysia.. Hassan Ali sedang sibuk agaknya, dia sedang merancang satu lagi himpunan sejuta Ummah.

Dia mahu buat  himpunan di terengganu pula, katanya tanpa bantuan sesiapa, tanpa bantuan umno, namun ada bukti Hassan Ali dibantu pejabat pelajaran Negeri Terengganu, siapa punya angkara, atau hebat sangat kah Hassan Ali sehingga secara tiba-tiba ada yang beri bantuan dan arah guru pergi ke himpunan itu, atau ada "tangan Ghaib" yang suruh. kerana himpunan itu habis semua pengetua waima bukan Islam pun mahu diselamatkan akidahnya oleh Hassan Ali.

Hassan Ali perlu kita selamatkan akidahnya, dia tidak lebih sedang berusaha memulihkan semangatnya... dari rasa sedih dah kesal kerana usaha mahu menyatukan umno dan PAS tidak berhasil lalu terlepas mimpi menjadi Menteri besar, rajukan menjadi-jadi, mungkin Hassan Ali mahu dipujuk, tapi si parasit itu dibiarkan kesorangan... cari perhatian dan akhirnya dipecat pula.

Hassan Ali.. Hassan Ali, benarkah mahu memperjuang Islam, atau kamu sekadar mahu popular dan mencari peluang, dan sekarang peluang yang kamu cari sudah kamu jumpa. mungkin kamu selayaknya menggantikan Zul Nordin, kamu selayaknya membuatkan orang melayu menjadi semakin huru hara.. kerana kamu sedang ikut telunjuk sekutu Israel bernama UmnoApco.


Baca Artikel Berkaitan

1- Kisah sebenar siapa Hassan Ali ( mesti baca )
2- Diorang kata Hassan Ali guna logo mirip logo setan.

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit