Datuk T tayang satu lagi Video lawak (panas!!!)

| comments

Lidah Rasmi umnoapco yang dari dulu sampai la ke saat umnoapco di kebumikan nanti pastinya tidak akan habis-habis memburuk-buruk kan ketua pembangkang Anwar Ibrahim.

Takkan la Anwar tu begitu jahat, sampai tiada berita baik yang akhbar itu boleh siarkan, kalau dah semua yang buruk-buruk saja tentang Anwar dan pembangkang khususnya disiarkan, nampak sangat la akhbar itu berat sebelah, jadi dah sah umnoapco punya akhbar itu ada niat jahat kepada Anwar dan pembangkang, betul tak?

Hari ini lidah rasmi umnoapco pro yahudi  itu melaporkan salah seorang anggota Trio 'Datuk T, yang juga bekas bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim mencabar Anwar mengatakan  mereka salah atau Trio itu akanmendedahkan satu lagi pendedahan video yang "lebih dahsyat".

Kah..kah..kah, rupanya trio nei memang suka tonton video lucah agaknya, dah tua-tua nak mampus pun tengok video lucah lagi. tak sedar diri betul rupanya. tak tahu malu ke?

Kalau nak tahu, ni 3 orang mangkuk nei lah yang memperkenalkan budaya penayangan video lucah kepada awam, mereka ini la pelopor budaya politik lucah umnoapco, tayang video pada wartawan, kata salinan asal ada ditangan mereka, lepas tu kata dah serah pada polis, tiba-tiba sana-sini sibuk kes video lucah dipos.

Balaci mangkuk 3 orang nei tak lain tak bukan Papagomo la, si pemfitnah tegar yang juga ketagih video lucah juga, biasanya kalau ada video lucah si papagomo nei dengan tak malu dan selamba je upload dan sebarkan. esok lusa video lucah anak dia pun dia sebarkan juga nanti. budaya umnoapco kan.


Umnoapco ini tak pandai berpolitik cara sihat, tu tak la menghairankan, bila ajak debat menggelupur ketakutan, nak tutup isu sebar video lucah dan dakwa Anwar Ibrahim lakukan, lepas tu nak tunjuk alim cikit berduyun-duyunlah puak umnoapco pergi ke masjid, siap kawalan polis pulak tu, angkat sumpah katanya, angkat Al-Quran pun terbalik, tang mana pulak belajar bersumpah cara tu. kah..kah..kah.. yang paling lawak 3 kutu tu masuk masjid pakai baju kalis peluru.

Sudah-sudahlah tu, barah politik kotor dan najis yang dibawa oleh umnoapco ini semakin membusuk, rakyat sudah jemu dengan pelbagai fitnah untuk menjatuhkan orang, itu cara penakut bertempur, kalau berani najib terima sahaja cabaran debat berkenaaan isu berkaitan rakyat.

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit