Fariz Musa cabar Yob Tualang Sekah

| comments




RTPJ telah melancarkan serangan kepada beberapa tokoh pimpinan PKR, antaranya Azmin Ali iaitu Timbalan Presdien Parti Keadilan Rakyat dan YB Dr Xavier Jayakumar, tndakan itu dilakukan bagi menimbulkan huru hara menjelang PRU13 nanti.

Tindakan RTPJ yang menyelar beberapa pemimpin pakatan rakyat ini dilihat sebagai serangan terhadap parti, ini sedikit sebanyak akan memberi kesan buruk terhadap Pakatan Rakyat itu sendiri.

Jingga13 telah mengambil pendekatan mempertahankan pimpinan parti yang diserang oleh RTPJ itu berdasarkan prinsip parti dan kepentingan bersama serta nama baik Pakatan rakyat.Namun tindakan itu telah menjadi bahan kecaman oleh RTPJ, dan mereka melancarkan perang.

Atas nasihat Senator Saiful Izham , Jingga 13 telah menbuat gencatan senjata dalam masa 24 jm, namun gencatan itu digunakan oleh Admin RTPJ untuk menyerang semula Jingga13 dan menabur dakyat kononnya Jingga13 telah mengkhianati rakyat.

Jesteru itu, Penyelaras Jingga 13 telah mencabar Yob Tualang Sekah Berdebat secara terbuka mengenai isu yang mengelirukan ramai pihak ini, siapa sebenarnya pengkhianat?.


Adakah Yob Tualang Sekah sebagai orang kuat RTPJ sanggup menerima debat terbuka ini?.mengapakah RTPJ ingin meletak calon pilihan mereka sendiri di Parlimen Seri Andalas?, Apakah mereka mahu merampas kerusi itu dari genggaman Pakatan rakyat?

Apakah Jingga13 yang banyak mengenengahkan isu penting berkaitan keselamatan negara, salahguna kuasa oleh badan-badan kerajaan dan secara terbuka menyokong budjet pakatan rakyat di lobi parlimen tempoh hari adalah pengkhianat.

Semua persoalan itu akan terjawab jika Yob Tualang Sekah Menerima Cabaran debat ini.
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit