GEMPAR..... Video Hitam putih lagi..

| comments

Hah.. kegemparan melanda trio Dato T.... mereka sudah mengaku salah menayangkan Video lucah dan didenda... namun persoalan yang masih tinggal harus dijawab segera, mari ikuti video ini... kita lihat sape yang kene,,,,






KEADILAN menerbitkan video dokumentari bagi membuktikan keraguan video seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Ia bertujuan menangkis usaha jahat Umno-BN menerusi trio Datuk T, sekaligus mengesahkan lelaki dalam video seks berkenaan bukan Anwar.
Dokumentari itu menampilkan Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul sebagai pengulas dengan memaparkan analisa video seks berkenaan.



Part 1


Video berdurasi selama 37 minit itu mendedahkan pelbagai persoalan- antaranya bayang-bayang yang muncul dari dalam bilik ketika aksi seks itu dirakamkan dan penggunaan remote control oleh pelaku.


Part 2




Dokumentari itu juga mendedahkan bahawa rakaman video seks itu sengaja dihitam putihkan supaya wajah pelaku terbabit, kelihatan samar,  selain pelbagai kelemahan antaranya bentuk tubuh pelaku  yang lebih besar, berperut boroi dan berhidung mancung.


Part 3



Johari merupakan satu-satunya Ahli Parlimen KEADILAN yang ditunjukkan rakaman berkenaan oleh Trio Datuk T yang terdiri daripada Tan Sri Rahim Tamby Chik,  Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuaib Lazim pada Mac lalu.



Part 4



Untuk mengesahkan dakwaannya, Johari dalam dokumentari itu ‘mencuba’ menukar dirinya untuk menjadi P Ramlee dengan menggunakan khidmat jurusolek di Bangkok, Thailand.
Meskipun mengakui raut wajah antara mereka sangat berbeza, namun juru solek berkenaan berjaya mengubah wajahnya, mirip kepada seniman agung itu.



Anda sudah lihat betapa jahatnya mereka, adakah anda mahu mereka terus bebas untuk terus memfitnah, Demi rakyat, demi masa depan negara, jom ubah.

@TUKANGLAWAN Checkmate pada trio Dato T, dan nasihati mereka supaya segera bertaubat dan betulkan kesilapan, sementara diberi ALLAH kesempatan ini.

"Umno nei suka membazir je"
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit